Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb
Basic Information
Name of tender procedure
Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/19/P00000125
Current status of the tender procedure
Planned
Division into parts
No
Tender procedure ID in the profile
P19P00000125
Estimated value (excl. VAT)
90 000 000,00
Currency
koruna česká
Date of publication
18. 12. 2019 11:49
Specifications of Submission
Contact person of the contracting authority
Subject
Description of object
Zabezpečení mezinárodní letecké komerční přepravy a dalších služeb do všech světových destinací pro potřeby zajištění služebních cest a návštěv pro vojáky z povolání a pracovních cest a návštěv pro zaměstnance Ministerstva obrany v jednotlivých cestovních třídách, včetně zajištění dalších služeb (ubytování, jízdenek, pronájmu automobilů atd. - dle požadavků zadavatele na zabezpečení služeb). Předpokládaný objem odebraných služeb za 36 měsíců: letecká doprava - cca 8 000 ks, ubytování - cca 4 000 ks, jízdenky - cca 600 ks. Zadavatel informuje možné dodavatele o svém záměru vést předběžné tržní konzultace dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích. Předběžné tržní konzultace budou vedeny dne 21. ledna 2020 od 13:00 hodin na adrese Ministerstvo obrany, Sekce nakládání s majetkem, Odbor nabývání movitého majetku, náměstí Svobody 471/4, 160 01 Praha 6. Sraz účastníků je od 12:45 do 12:55 hodin v přízemí budovy na výše uvedené adrese - v místnosti Informace. Zúčastnit se předběžných tržních konzultací jsou oprávněni 2 zástupci dodavatele. Při vstupu do vojenského objektu bude po účastnících předběžných tržních konzultací požadováno předložení platného průkazu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), zástupce účastníka se dále prokáže oprávněním účastnit se předběžných tržních konzultací (tj. statutární orgán účastníka předloží výpis z obchodního rejstříku, zástupce písemné zmocnění statutárního orgánu účastníka, apod.). Zadavatel požaduje, aby dodavatel informoval o svém záměru účastnit se osobních tržních konzultací alespoň 1 den předem a to na e-mail zadavatele onmm@army.cz.
Subject Items
Place of Performance
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2019 13:35 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
18. 12. 2019 11:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 18. 12. 2019 13:36 | Ing. Michal Pelc |